Вітаю всіх гостей! Данний блог створений для вчителів початкових класів, дбайливих батьків та допитливих учнів. Тут ви зможете знайти дуже багато корисної та цікавої інформаціі!!!! Сподіваюся,що Вам сподобається!!!!


Шановні учні та батьки 3 класу, колеги, користувачі блогу!

31 серпня 2013 р.

З 1 -м вересня! З днем знань!


      
Перший клас сьогодні вам
 Відчиняє двері,
 Порадуйте тат і мам,
 Будьте мудрі й вченні,
 Поважайте вчителів,
 Добрих друзів майте,
 На дванадцять завжди вчіться,
 А двійок - не майте.


Мої любі  друзі!Цей день - велике свято не тільки для вас, але й для мене також! Ваші щирі посмішки, очі з іскорками цікавості дають мені велику надію, що наш з вами шлях буде повним добрих пригод та досягнень!


Ваші батьки з любов’ю виховували вас вдома. Прийшовши до школи, ця любов буде тільки зростати: моє серце вже чує кожне ваше серденько, бо ми стаємо однією великою родиною! Ви скоро відчуєте тепло та підтримку ваших шкільних друзів та старших товаришів!
Я допоможу вам відкрити нові вміння, знання, навички, та ви зрозумієте, що кожен з вас може бути трішки чарівником, якому покориться багато наук та нових відкриттів! Життя у нашому класі будуть завжди охороняти доброзичливі феї: дружба, взаємоповага та щира допомога. Кожний з вас ніби особливий вогник, об’єднавши які разом ми створимо велике тепле сяйво, наш перший дружній клас! Вітаю вас, мої любі!   Успіхів вам у найяскравішій пригоді життя!




Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...