Вітаю всіх гостей! Данний блог створений для вчителів початкових класів, дбайливих батьків та допитливих учнів. Тут ви зможете знайти дуже багато корисної та цікавої інформаціі!!!! Сподіваюся,що Вам сподобається!!!!


Шановні учні та батьки 3 класу, колеги, користувачі блогу!

2 квітня 2014 р.

2 квітня- Всесвітній День розповсюдження знань про аутизм.

Число хворих на аутизм зростає. У чому причина і що робити?












«У листопаді 2007 року Генеральна Асамблея ООН оголосила 2 квітня Всесвітнім днем ​​поширення інформації про проблему аутизму. Вона висловила глибоку стурбованість чисельністю і високою часткою дітей, що страждають аутизмом, у всіх регіонах світу і витікаючими звідси проблемами в галузі розвитку. »А ось сам експериментальний факт:« За останнє десятиліття рівень захворюваності аутизмом виріс в 10 разів! »
Отже дійсно, часто діти зі звуковим вектором не мають умов, що забезпечують можливість для розвитку їх природних здібностей, і ці здібності перетворюються в їх повну протилежність.

Дитина з вродженою звуковий ерогенною зоною має чутливий слух, а також здатність і бажання до внутрішнього зосередження. Гучні, різкі звуки, лайка, крики - все це надто для надчуттєвого вуха звуковика. До того ж якщо неспокійне і безглузде оточення постійно смикає його по дрібницях, вириваючи з зосередження, не дозволяючи йому спокійно перебувати у своєму внутрішньому світі, звуковики отримує серйозний стрес або навіть захворювання.
Будь-який тонкий механізм має один недолік - він легко ламається. Під впливом несприятливої ​​обстановки тонкий слух маленького звуковічка закривається, він відмовляється слухати навколишній світ, відмовляється слухати близьких, вчителів. Він не втрачає слух, але виявляється неспроможним навчатися, сприймати інформацію з навколишнього світу. Що має в потенціалі найпотужніший - абстрактний - інтелект, він перетворюється на свою повну протилежність - тупицю, не здатного сприйняти саму просту інформацію. В результаті перестає навчатися, розвиватися, виростає нежиттєздатною істотою.
Давайте тепер подивимося, які умови життя були у маленького звуковики раніше і які зараз.
Раніше 90% населення жили в селі. Якщо навіть родина галаслива, криклива, неспокійна, завжди можна було втікти з дому кудись у ліс, луг, на річку. Завжди можна було знайти привід і можливість самоти. Навіть ті, хто жили в місті, в більшості жили у приватних будинках за містом. Можна було забратися в затишне місце і насолодитися спокоєм, тишею, подумати про своє.
А зараз? Зараз більшість населення живе в багатоповерхових багатоквартирних будинках. Простір між будинками, таке враження, зовсім не пристосований для дітей. Діти здебільшого живуть у чотирьох стінах своїх квартир. А якщо не повезло, і в квартирі кімнат мало, а людей багато, і сім'я галаслива? і у дитини немає свого кута, щоб усамітнитися ... Не пощастило, і, так склалося, що він не залишається на самоті в своїй квартирі навіть на якийсь час. Не пощастило, і батьки не знають, що таке системно-векторна психологія, не знають, які запобіжні заходи потрібно вжити по відношенню до звукової дитині для забезпечення її комфорту. Заходи елементарні, але багато хто може про них просто не здогадуватися. Не пощастило, і вчителька в класі теж не знає системно-векторну психологію і не знає, як поводитися зі звуковиками. Не пощастило, і вікно кімнати виходить на вулицю із жвавим дорожнім рухом, так що будь проїжджаючих автомобілів б'є по вухах. Так що тиші немає навіть вночі! Тоді кранти звуковий ерогенною зоні, прощай абстрактний інтелект, отримуйте дитину-інваліда.
Погодьтеся, ймовірність усіх цих «не пощастило» досить велика. Раніше дитина могла змитися від такого стресу в ліс, в город. А зараз куди змиєшся зі своїх чотирьох стін?Куди подінешся з підводного човна? Ось і збільшується число аутистів. Ще цитата з  буклетупро аутизм: «Згідно з європейськими даними, число людей з таким діагнозом може становити близько 1% населення країни.»
Нове покоління народжуються з дедалі збільшується рівнем бажань. «Діти-індиго», тощо. Щоб забезпечувати розвиток їх підвищених здібностей, потрібно забезпечити умови для розвитку. І це можна зробити, якщо розуміти психічну сутність людини. Тоді є можливість забезпечити розвиток суспільства. Тоді можна виховати здорових звуковиків, які зі своїми могутніми здібностями зможуть осягати задум існування. Якщо ж не забезпечити цих умов, то хлопці з потенційними здібностями геніїв будуть виростати в наркоманів, самогубців, аутистів. Замість того, щоб самим розвивати суспільство своїми осягненнями, вони будуть висіти на суспільстві, на батьках тяжким тягарем.
Якщо розуміти, як працює психічне, то можна компенсувати описані тут труднощі життя звуковиків. Адміністративні методи, прийняття «досконалих законів» - не працює все це. Тільки осягнення самого себе, розуміння себе, оточуючих, навколишнього світу можуть просунути людство до кращого майбутнього.


Джерелоhttp://rashid-yus.livejournal.com/4196.html

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...