Вітаю всіх гостей! Данний блог створений для вчителів початкових класів, дбайливих батьків та допитливих учнів. Тут ви зможете знайти дуже багато корисної та цікавої інформаціі!!!! Сподіваюся,що Вам сподобається!!!!


Шановні учні та батьки 3 класу, колеги, користувачі блогу!

8 липня 2015 р.

Як рівноцінно обдарувати всіх своїх дітей любов’ю

Як діяти у відповідь на слова дитини: «Це несправедливо!» та переконати її у вашій любові



  


Як рівноцінно обдарувати всіх своїх дітей любов’ю


Розрізаючи торт на рівні шматочки, ви можете навіть використати лінійку й усе одно почуєте у відповідь: «Це несправедливо!». Практично неможливо зробити все справедливим. Діти завжди будуть стверджувати, що їх брату чи сестрі дістався більший шматочок. Причому вони дійсно все бачать саме так – усе найкраще ви віддаєте не їм.
Тож що ж робити, якщо ваша дитина докоряє вам у несправедливості? Дитячі психологи в таких випадках рекомендують зробити два послідовних кроки їй назустріч: поспівчувайте розчаруванню дитини, навіть якщо ви не згодні з її доводами, а потім зверніться до її актуальної потреби, від усього серця виражаючи любов.
Далі представлені рекомендації, як поводитись батькам у випадку різних дитячих сценаріїв під назвою «Це несправедливо!».
«У неї шматок більше!»
Якщо ви хочете чимось пригостити дітей і їм треба буде поділитися цим, запропонуйте одній з них розділити пригощання, а інша дитина хай вибирає кусок першою. Або, якщо ви забули про цей спосіб та упустили момент «несправедливості», пожартуйте над своєю необачністю й замініть бажаний предмет своєю любов’ю. Скажіть: «Ой, ні! У неї шматок був більше? Я не можу в це повірити! Якщо твій шматок був навіть на соту долю менше, це значить, що мені треба буде сто разів поцілувати тебе або сто разів обійняти!».
«Він завжди псує мої речі!»
Проблема такого типу набагато важливіше, ніж думають батьки, тому не ігноруйте її. Володіти й турбуватися про свої особисті речі – це цінний досвід, який навчає важливих життєвих навичок. Виділіть кожній своїй дитині особистий столик для праці та занять, за яким більше ніхто не має права сидіти – ні брат, ні сестра. Також надайте їм «сокровенну» поличку або шухлядку, в якій вони зможуть зберігати свої «особливі речі», щоб ніхто їх не торкався.
«Ти завжди проводиш з нею більше часу!»
Ваша дитина наполегливо хоче і просить, щоб ви проводили час саме з нею, й ревнує до часу, який ви проводите з її братом чи сестрою. Виразіть розуміння та підтримайте її почуття й завірте в тому, що її потребу неодмінно задовольнять. Скажіть їй: «Так, ти хочеш, щоб я допомогла тобі складувати нову модель автомобіля. Зараз я допоможу твоїй сестрі з її домашнім завданням. І як тільки я закінчу, то буду повністю у твоєму розпорядженні. Не хвилюйся, у мене багато любові, її вистачить на всіх. Я вже не можу дочекатися, щоби провести час із тобою».
«Чому йому можна поїхати відвідати дідуся, а мені ні?»
Правда полягає в тому, що ваш малюк ще занадто маленький, щоб самому відправитись у дорогу, але, на думку дитини, цей довід зовсім не стосується справи. Визнайте її бажання справедливим і скажіть: «Ти зможеш поїхати, коли виростеш, хоча я знаю, як тобі зараз цього хочеться». Після цього подаруйте їй любов, якої вона так жадає: «Я дуже рада, що ти залишаєшся тут зі моню. Якби ти поїхала, я б дуже сумувала за тобою. Давай придумаємо що-небудь особливе, чим ми можемо зайнятись, – тільки ти і я».
«Ти любиш її більше, ніж мене!»
Відповідаючи на таку гучну заяву, ваше завдання полягає в тому, щоби показати дитині, як сильно ви її любите. Не показати, щоб ви любите її більше, ніж її рідного брата чи сестру, ні. Адже якщо ви будете говорити, що вона ваш улюбленець у сім’ї, то дитина буде почуватись винною й думати про те, що ж ви кажете її сестрі. Скажіть їй краще так: «Я ніколи нікого не зможу полюбити так сильно, як тебе! У цілому світі немає більше нікого такого, як ти. Мені неймовірно поталанило, що я можу бути твоєю мамою!».
Ні, ви ніколи не доведете всім своїм дітям, що любите їх однаково. Просто хай вони знають, що ви їх почули, що ви не змогли б любити нікого більше, ніж любите їх. Це і є те, що повинна знати кожна маленька дитина.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...