Вітаю всіх гостей! Данний блог створений для вчителів початкових класів, дбайливих батьків та допитливих учнів. Тут ви зможете знайти дуже багато корисної та цікавої інформаціі!!!! Сподіваюся,що Вам сподобається!!!!


Шановні учні та батьки 3 класу, колеги, користувачі блогу!

22 жовтня 2013 р.

5 правил , які допомагають бути на позитиві

5  правил , які  допомагають  бути на позитиві



1. Мрій по-крупному.!
Важливо відмовитися від самобичування , критики самого себе. Це відволікає від мети. Мрія повинна бути великою , щоб дух захоплювала . Ваше підсвідомість сприймає ідею , як вже здійснилася . Проробляючи цю вправу , ви знайдете свій шлях до мрії , почнете залучати людей , гроші , можливості , які необхідні для її здійснення. Великі мрії не тільки надихають , але і допомагають пройти через важкі моменти і поставити цілі на шляху до успіху. Отже , якщо мріяти -то мріяти по-крупному !
2 Повір у себе .
Ви хочете домогтися успіху , емоційного благополуччя , створити життя вашої мрії! Повірте , що ви здатні це зробити. Починаючи вірити , ви контролюєте своє життя , все, що робите , відчуваєте , навіть коли часом стає важко , не забувайте про позитивний настрій. Не витрачайте енергію , зосереджуючи увагу на події та проблеми , які не можете контролювати , такі як стихійні лиха та інше. Навіть дрібні події можуть мати великі наслідки .  Ваша роль важлива у всіх успіхах і поразках. Вірте в себе , у вас є сили подолати тимчасові невдачі і створити величезний успіх у майбутньому .
3 Перестаньте скаржитися і налаштуйтеся на позитив!
Не вірите в себе , звинувачуєте себе , скаржитеся на обставини. Це шлях наповнений негативними думками , продовження досвіду невдач і труднощів. Проаналізуйте : хто ви , в чому себе звинувачуєте , на що скаржитеся .
Я відчуваю себе жахливо....Я не можу вибратися з боргів...У мене погані відносини в сем'їь....Я ніколи не вийду заміж. Мій шлюб є причиною мого нещастя...Такий ваш внутрішній діалог?
Дуже ймовірно , ви можете щось зробити з цим. Мова йде не про інших людей , події , речі. Йдеться про вас. Вирішіть, що ви хочете і дійте. Впорайтеся зі своїми внутрішнім неспокоєм , стане легше якщо ви навчитеся керувати емоціями .
4 Переверніть свій світ з ніг на голову.!
Легко домогтися успіху , якби всі постійно підтримували тебе і тобі було би дано масу можливостей? Думаєте , що світ недружелюбний і небезпечний? Спробуємо думати по -іншому ...
Включимо нашу уяву в щось більш приємне. Чекаючи погане і відмовляючись від можливості досягнення чогось , ми відмовляємося від допомоги людей , закриваємо двері , які були відкриті для нас. Успіх і перемога перебувають в найнесподіваніших місцях , головне навчитися мислити позитивно !
5 Афірмації на формування впевненості в собі.
Один з найпотужніших інструментів для створення позитивного настрою , впевненості в собі , є повторення позитивних тверджень. Напишіть список 10-20 тверджень , які підтримають віру в Ваші достоїнства , у Ваші здібності , у можливість втілити свої цілі.
Ось кілька прикладів: Я гідна щастя, любові , успіху. Я розумниця . Я можу зробити те , що хочу . Я в змозі вирішити будь-яку проблему . Я можу впоратися з усіма проблемами. Я залучаю чудових людей у свій світ.

5 правил від Д. Кенфілда допоможуть вам налаштуватися на позитив у своєму житті , навіть коли справи йдуть не так як хотілося б. Головне пам'ятати , що в житті бувають не тільки чорні смуги а й кольорові , і кольорових , до слова,  набагато більше.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...